דרושים חינוך הוראה הדרכה מיי פייס

מי אנחנו?

חברת מיי פייס מתמחה בגיוס עובדים בתחום החינוך וההדרכה. החברה קיימת משנת 2013 והוקמה על מנת לאפשר קשר טוב יותר בין מחפשי עבודה לבין מעסיקים בתחום. עד כה מצאו עבודה בעזרת החברה מאות עובדים במשרות מבוקשות בתחום.

מעסיקים שעובדים איתנו

בחברת מיי פייס עובדים עם מעסיקים רבים בתחום החינוך לגיל הרך, גנים פרטיים, חברות הדרכה, עיריות, קיבוצים ומועצות איזוריות.  אנחנו עובדים איתם על איושים של משרות במוסדות חינוך בכל הארץ. המעסיקים שאתם אנו עובדים הם מוסדות המחפשים עובדים קבועים שלא יעזבו ולא יפוטרו בעתיד הקרוב, עובדים שישתלבו בכל מוסד חינוכי ויהיו חלק ממנו.

המעסיקים שאיתם אנו עובדים אוהבים ומעוניינים להשקיע בעובדים. גם אם אתם חסרי תעודת מקצוע, הם יעזרו לכם להשלים את הלימודים ויסייעו בהשתלמויות מקצועיות. לאחר תקופת הכשרה בחלק מהמקומות אפילו תוכלו לצאת ללימודים במימון המעסיק. במשך השנים אתם תעברו הכשרות ועדכונים בתחומי החינוך הרלוונטיים לעבודות שלכם. המעסיקים שאתם אנו עובדים מבינים כי עובדים מרוצים ובעלי ידע וניסיון, הם עובדים טובים. ההשקעה בכם, משתלמת גם להם.

כל הסיבות שישכנעו אתכם לחפש עבודה עם מיי פייס:

  • אנו מעודכנים בכל המשרות, כולל משרות דיסקרטיות עם מעגל תפוצה מצומצם. בכל פעם שתיפתח הזדמנות למשרה המתאימה לנתונים שלכם, נוכל לפנות מיד אליכם.
  • אנו נדע למקד אתכם בעבודות רלוונטיות ומתאימות בלבד ונמנע מכם אינספור ראיונות סרק, בזבוז זמן ועוגמת נפש.
  • חברת “מיי פיס” רכשה מוניטין רב בתחום גיוס עובדים בחינוך. בוחנים את כל המועמדים על פי בקשותיהם, מתרשמים מקורות החיים, ובוחנים איזה משרות יהיו הכי רלוונטיות לכל מועמד.
  • אנחנו דואגים שתקבלו כמה שיותר הצעות עבודה אטרקטיביות שמתאימות לכם, בדגש עם משרות שקרובות למקום מגוריכם.
  • אינספור מעסיקים סומכים על ההמלצה שלנו. אם הצלחתם להרשים אותנו, נצליח לשבץ אתכם בעבודה קבועה ומוצלחת.
  • יועצי החברה עוזרים לנסח ולשפץ את קורות החיים שלכם כך שאף מעסיק לא יוכל להתעלם מהם.
  • אנו מלמדים איך להתכונן לריאיון עבודה, איך להגיע לריאיון, איך להתראיין ואיך להימנע מטעויות נפוצות בזמן הריאיון.
  • אנו מלווים כל עובד, עוזרים לו להיקלט בעבודה החדשה, פותרים בעיות ומעניקים אוזן קשבת ותשומת לב רבה.
  • המעסיקים שאתם אנו עובדים משלמים שכר בהתאם לחוק כולל דמי נסיעה, הפרשות לקרן פנסיה ועוד.

צרו קשר, אנחנו מחפשים אתכם:

אנו מחפשים עובדים שאוהבים ילדים, עובדים בעלי סבלנות, המעוניינים בעבודה קבועה בתחום החינוך וההדרכה. אם גם אתם מחפשים מקום עבודה קבוע, מקום שאפשר לתרום בו, מקום שאפשר להתפתח בו – יש לנו מה להציע לכם!

אנו מחפשים מטפלות, סייעות, עוזרות לגננות, מדריכות, מפעילות, מובילות קבוצה, מדריכים, רכזים, מנהלים, ועוד. אנו נעניק לכם שירות אישי ומסור, והכול ללא עלות כספית!

עשרות עובדים כבר מודים לנו על העזרה שהושטנו להם במציאת עבודה טובה. צרו קשר והצטרפו גם אתם אל משפחת “מיי פייס”, הצוות שלנו ממתין לכם, שמח לעזור!

עדיין לא מצאת עבודה? שלחו קורות חיים חינם ונעזור לכם למצוא עבודה במהירות ובקלות!
אין לך קורות חיים? לחצי כאן להכנת קורות חיים חינם.
מעוניין בכתיבה מקצועית של קורות חיים? לחצו כאן לכתיבת קו”ח מקצועית

מיי פייס גיוס עובדים בחינוך היא חברה המתמחה בהשמה וגיוס של עובדים בתחומי החינוך וההדרכה. בין היתר אנחנו מגייסים עובדים למשרות של מטפלת, סייעת, אשת צוות – בגני הילדים, מעונות היום והפעוטונים.
במידה והנך מעוניינת לעבוד בתחום, נשמח לעזור לך. השירות ללא תשלום.
לצפייה במשרות המלאות בתחום החינוך ניתן ללחוץ על רשימת משרות בחינוך והדרכה.