מעוניינת לעבוד כמטפלת במעון בבת-ים? תפקיד מטפלת הוא תפקיד חשוב מאוד, שעיקרו טיפול בילדים בגילאי 3 חודשים ועד 3 שנים. כאן תמצאו רקע על תפקיד המטפלת במעון, מה ההבדל בין מעון, גן ומשפחתון, כיצד המטפלת יכולה להתקדם בעבודה וכמובן משרות חיפוש עבודה של מטפלות דרושות בבת-ים.

 
מתאימה לתפקיד? שלחי קורות חיים

 

מחפשים עובדים? צרו קשר

 

מטפלת במעון, דרושה מטפלת למעון, דרושה מטפלת במעון, עבודה כמטפלת, מטפלות לגיל הרך, מטפלת לתינוקות, דרושות מטפלות, דרושה מטפלת, מטפלות דרושים, מטפלות, מטפלות לתינוקות, מטפלת לתינוק, דרושים מטפלות, דרושה מטפלת
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
דרושות_מטפלות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
דרושה_מטפלת_במעון

העבודה של דרושה מטפלת במעון בבת ים

למטפלת תפקיד חשוב ואחראי. היא עוסקת בטיפול וחינוך של הילדים בגיל הרך. המטפלת דואגת להפעלת הילדים בקבוצות שלהם, היא צריכה להיות עירנית לצרכי הילדים ולהיות קשובה לכל ילד וילדה. היא דואגת להקנות לילדים הרגלים ועצמאות באכילה, שתיה, שינה, ניקיון. המטפלת יוזמת פעילויות שונות להורים ולילדים. היא מכינה חומרי עבודה לפעילויות חינוכיות ומיישמת תוכניות חינוכיות לפי סדר יום. המטפלת דואגת לכללי הבטחון והבטיחות של הילדים וצריכה להשגיח עליהם. היא דואגת גם לשמירה על סדר וניקיון המעון. המטפלת דואגת לטיפוח האסטתי של הגן והמעון, למשל קישוטים, ציורים, תמונות. היא עושה מעקב אחר הילדים החסרים ובודקת נוכחות של הילדים. המטפלת מגלה יוזמות ומשקיעה בפעילויות העשרה בכיתה, היא מקפידה על סדר היום, דואגת לגירויים לילדים, העשרת העולם שלהם. המטפלת דואגת לקבל את ההורים והילדים בבוקר ולקבל את ההורים בסיום יום הפעילות תוך עדכון ההורים על הנעלה בגן ועל הילדים. המטפלת דואגת בפאן הטיפולי גם להחלפת חיתולים, האכלת הילדים, ניקיון הילדים והסביבה, השכבת הילדים לישון. העבודה של מטפלת מספקת מאוד והיא בעצם זו שמפתחת ומקדמת את הילדים בגיל הרך, ולכן היא גם מאוד מאוד מהנה למי שאוהבת ילדים.

למה כדאי לעבוד כמטפלת במעון בבת ים?

התפקיד של מטפלת במעון בבת ים הוא תפקיד מאתגר מאוד. הוא כולל עבודה צוות, מתן תמיכה והכוונה, הוא כולל עבודה עם ילדים מקסימים בגיל הרך, שנורא נעים לעבוד עימם. העבודה מלאה בסיפוק.

דרישות התפקיד של דרושה מטפלת בגן ילדים בבת ים

הדרישות החשובות ביותר הן אהבה לילדים בגיל הרך וסבלנות. צריך גם יחסי אנוש מעולים, גישה חמה לילדים ומצב בריאותי תקין שמאפשר גם הרמה של הילדים, התכופפות וכדומה. חשוב שהמטפלת תדע לעבוד בצוות והיא תהיה בעלת 12 שנות לימוד. בנוסף, יש יתרון למי שיש לה ניסיון או תעודה בתחום.

גילאי הילדים בעבודה של דרושה מטפלת במעון בת ים

הילדים בגילאי 3 חודשים ועד 3 שנים נקראים הגיל הרך. תינוק מוגדר מגיל 3 חודשים ועד 15 חודשים. פעוטות צעירים מוגדר החל מגיל 15 חודשים ועד 24 חודשים. פעוטות בוגרים מוגדרים מגיל 24 חודשים ועד 36 חודשים.

קידום בעבודה של מטפלת במעון בבת ים

המטפלת בדרך כלל מתחילה את עבודתה ללא ניסיון, לאחר שהיא צוברת ניסיון עם הילדים היא יכולה לצאת לקורס מטפלות לגיל הרך (לעיתים גם על חשבון המעסיק) וללמוד את התחום בצורה טובה יותר (ויש מה ללמוד, למשל חינוך לגיל הרך, פיתוח הילדים, מוטוריקה, עזרה ראשונה, ועוד). לאחר הקורס הזה ניתן לצאת גם לקורס מטפלת לגיל הרך סוג 2. התעודות מעניקות למטפלות אפשרות להיות מובילת כיתה או אחראית כיתה במעון. יש מטפלות שבוחרות ללכת ולהוציא תעודת גננת ואז לעבוד כגננת ולהגיע לתפקיד עם ניסיון קודם שהוא מעניק יתרון משמעותי בתחום. לאחר ההכרות עם המעון אפשר גם להתקדם לתפקידי ניהול – למשל ניהול מעון שהיא משרה מאתגרת מאוד, והניסיון בעבודה במעון יתן המון יתרון לתפקיד זה.

דוגמאות למסגרות עבודה של דרושה מטפלת בבת ים

דרושה מטפלת במעון בבת ים

מעון יום הוא מסגרת חינוכית טיפולית לילדים בגיל הרך, המעון פועל תחת חוק הפיקוח של מעונות היום.

דרושה מטפלת במשפחתון בבת ים

המשפחתון הוא מסגרת חינוכית טיפולית שיש בה קבוצה של עד 5 ילדים. בדרך כלל המסגרת נמצאת בבית המגורים של מנהלת המשפחתון.

דרושה מטפלת בגן ילדים בבת ים

גן ילדים הוא שם נפוץ למעון בתחום של הגיל הרך, זאת מאחר וגן ילדים הוא בדרך כלל מגיל 3 ומעלה.

דרושה מטפלת בפעוטון / גנון בבת ים

פעוטון או גנון – הם שמות עממיים למעון או משפחתון. מדובר על מסגרת חינוכית לפעוטות או ילדים קטנים.

משרות חמות – דרושות מטפלות במעונות וגנים בבת ים

דרושות מטפלות בבת ים. לגני ילדים, מעונות, משפחתונים ופעוטונים בבת ים דרושות מטפלות, למשרות חלקיות או מלאות. המשרות אטרקטיביות מאוד, משרות חמות, הטומנות בצידן גם אפשרות לעבודה במקומות איכותיים ומסודרים, עם שכר טוב, אפשרות להתפתח ולהתקדם, וכמובן עבודה עם ילדים מקסימים וחייכנים בגיל הרך.

מעוניינת במשרה? מלאי את הפרטים בטופס הבא וצרפי את קורות החיים שלך:

תפקידים שמעניינים אותי
מטפל/ת במעון
סייע/ת לגיל הרך
סייע/ת בגן 3-6
גננ/ת לגן/מעון
מבשל/ת טבח/ית
מדריכ/ת קייטנה
סייע/ת לצהרון
מדריכ/ת צהרון
מדריכ/ת חוגים
עובד/ת סוציאלי/ת
מדריכ/ת נוער
אח/ות
מנהל/ת מעון
רכז/ת
חינוך מיוחד
הוראה / מורה
מפקח/ת חינוכית
מדריכ/ת תנועה

help

אין לכם קורות חיים? לחצו כאן לבניית קורות חיים חינם.

 אין לך קורות חיים? לחצי כאן להכנת קורות חיים חינם.